קלוגס בקמפיין חדש למותג Special K
יצרנית דגני הבוקר תשקיע 1.2 מיליון שקל בקמפיין למוצר, לפיו ניתן לרדת במשקל ב-2 ק"ג תוך שבועיים. המשרד - ליאו ברנט-ישראל
11:1113.06.11
חברת דגני הבוקר "קלוגס" עולה בקמפיין פרסומי, שנועד לתמוך במותג Special K (ספיישל קיי), ולהחדיר את התוכנית המיוחדת של Special K, לפיה ניתן לרדת במשקל ב-2 ק"ג תוך שבועיים.
סכום ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-1.2 מיליון שקל והסלוגן שילווה אותו הוא: " Special K - ליהנות
מהחברה נמסר "כי מטרת הקמפיין היא לתת מענה ייחודי, מבוסס מחקר, לאלו המבקשות לחטב את גזרתן לקראת עונת הקיץ וזאת בעזרת Special K. התוכנית מבוססת על מחקר שנערך באוניברסיטת המלכה מרגרט בבריטניה, לפיה אכלו המשתתפים במשך שבועיים, פעמיים ביום, מנת דגני Special K עם כוס חלב רזה או יוגורט דל שומן (לארוחת בוקר וערב), הוסיפו ארוחה שלישית מאוזנת הכוללת פחמימות, חלבונים וירקות. בין הארוחות ניתן לאכול ירקות ופירות ללא הגבלה. התוצאות הראו כי מרבית המשתתפים אשר התנסו בתפריט Special K, השילו עד 2 ק"ג בשבועיים בלבד".
עוד נמסר, כי "דגני הבוקר Special K הינם דגנים פריכים עשויים אורז וחיטה מלאה, מסייעים בשמירה על הגזרה, מכילים כמות גדולה של חומצה פולית ומכילים פחות מ-2% שומן בכל מנה".