קפה ג'ייקובס יוצא בקמפיין חסות לתוכנית "כוכב נולד"
הקמפיין של קראפט פודס ישראל יעלה בעלות של כ-2 מיליון שקל
קראפט פודס ישראל, תעלה בחודש מאי 2011 קמפיין למותג הקפה ג'ייקובס תחת הסיסמא "אם אין Jacobs, אז עזוב...". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, ובעלות של כ-2 מיליון שקל כולל חסות לתוכנית "כוכב נולד", וקמפיין בעיתונות לג'ייקובס גולד, זוכה פרס מוצר השנה.
ג'ייקובס
קפה Jacobs משווק ברחבי אירופה והמזרח התיכון.
ניר איצקוביץ, מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל, ציין כי "Jacobs הוא אחד המותגים האסטרטגיים של קראפט פודס בישראל ובעולם, ומותג פרימיום בשוק הקפה. הצרכנים בישראל יודעים להעריך קפה איכותי, אינם מתפשרים על הקפה שלהם, ובוחרים בג'ייקובס".