גלידות פלדמן יוצאים בקמפיין חדש בהשקעה של 200 אלף דולר
הקמפיין החדש הוא בעקבות סדרת המארזים החדשה "עינוגים"
גלידות פלדמן יוצאת בקמפיין ייחודי לסדרת המארזים המשפחתיים "עינוגים"-פרליני גלידה באריזה של 30 יחידות בטעמי וניל צרפתי בציפוי שוקולד, שוקולד מריר בציפוי שוקולד וחטיף מנטה עדין בציפוי שוקולד.
במסגרת הקמפיין, שיעלה לאוויר ב-29 במאי וישודר במשך שבועיים בטלוויזיה, תוכנן סרטון שבו רואים את העינוגים נעים על פס היצור ונחטפים בטרם אריזתם.
הקמפיין תוכנן באמצעות משרד "טופ מדיה" תחת ניהולו של סמנכ"ל הלקוחות יאיר די סגני והושקעו בו כ-200 אלף דולר.