$
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט": בנטון תפתח חנות ראשונה בדיזנגוף סנטר

תשקיע 1.5 מיליון שקל בהקמת חנות בצדו הצפוני של רחוב דיזנגוף, ומנהלת מו"מ לכניסה למרכז עזריאלי

אורנה יפת 08:4625.05.11

בנטון תפתח את חנות הדגל הראשונה של מותג האופנה האיטלקי בישראל, בדיזנגוף סנטר - כך נודע ל"כלכליסט". החנות תיפתח בקומת הקרקע של הקניון בצדו הצפוני של רחוב דיזנגוף, סמוך לסניף בנק הפועלים. בעשור האחרון פועלת במקום חנות שקם אלקטריק של חברת אלקטרה, אלא שזו תעבור לקומה התחתונה

בקניון במקום חנות "הכל בדולר", בסמוך לסניף של הום סנטר.

 

זכייני בנטון בישראל, אנשי העסקים דובי שניידמן וערן ויזר, מעוניינים לפתוח חנות גם בקניון עזריאלי בתל אביב, שבו פועלים מותגי האופנה הבינלאומיים גאפ ו־H&M. השניים מנהלים מו"מ עם קבוצת עזריאלי לפתיחת חנות בקניון, אך טרם נמצא מיקום מתאים.

 

זכייני בנטון צפויים לקבל את החנות בדיזנגוף סנטר כבר ב־15 ביוני, ולהתחיל בשיפוצים במקום. החנות משתרעת על שטח של 250 מ"ר, ונוסף על כך יש לה גלריה ששטחה 150 מ"ר נוספים. על פי הערכות, בנטון צפויה לשלם דמי שכירות גבוהים של כ־150 אלף שקל בחודש - הן בשל גודל החנות, הן בשל המיקום האטרקטיבי כחנות שחלקה פונה לרחוב, מה שצפוי למשוך קהל, והן בשל העובדה ששוכרים רבים, ובהם בנקים, היו מוכנים לשלם סכום זה עבור המיקום. על פי הערכות, בנטון תשקיע בפתיחת החנות כ־1.5 מיליון שקל.

 

ויזר ושניידמן מתכננים לפתוח בישראל עשר חנויות של מותג האופנה האיטלקי, שישתרעו על שטח של 200–500 מ"ר, בדומה לחנויות בנטון בעולם. החנויות יכללו את מותג הבגדים "יונייטד קולור" ואת מותג האקססוריז "אנדר קולור".

 

המותג בנטון חוזר לישראל לאחר שיצא ממנה בסוף שנות התשעים ללא הצלחה רבה - בעיקר בשל התמחור הגבוה. הפעם יתומחר המותג בישראל בדומה למחירים של זארה. בעבר הוא נחשב למותג יקר, אך בשנים האחרונות הוא שינה מיצובו בעולם, וכיום הוא נחשב למותג בייסיק איכותי עם מחירים נוחים. בישראל צפוי המותג להתמודד עם המותגים הבינלאומיים הזולים שהגיעו או שעתידים להגיע לישראל, כגון H&M, אמריקן איגל ו־Forever21, שמציעים מוצרי "ווליו פור מאני" באיכות נמוכה מזו של בנטון.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x