$
קצרים

יהושע, גלר ושלמור עלו לשלב הסופי במכרז על תקציב מירס

על התקציב התמודדו גם פוגל אוגילבי, ארד תקשורת, רותי שטרית ושמעוני פינקלשטיין ברקי; לפי הצפוי, מירס תקים רשת סלולר חדשה ביחד עם הוט בתום המיזוג ביניהן

שלי פריצקר 15:0917.05.11

חברת מירס הודיעה היום (ג') כי משרדי הפרסום גלר נסיס, יהושע TBWA ושלמור אבנון עמיחי עלו לשלב הגמר בהתמודדות על תקציב הפרסום של החברה.

 

על תקציב הפרסום התמודדו גם פוגל אוגילבי, ארד תקשורת, רותי שטרית ושמעוני פינקלשטיין ברקי.

 

לפי הצפוי, לצד מירס כפי שהיא היום תקים החברה רשת סלולר חדשה ומתקדמת עם הוט בתום המיזוג בין השתיים. שלושת המשרדים שנבחרו יתמודדו על שני התקציבים.

 

עד לאחרונה משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב טיפל בתקציב הפרסום של מירס, אך נפרד ממנו לטובת התמודדות על מכרז הפרסום של פרטנר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x