לקראת שבועות: מחלבות גד ורשת קפה ג'ו ישתפו פעולה
שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-200 אלף שקל
שיתוף פעולה שיווקי ייחודי בין מחלבות גד ורשת קפה ג'ו לרגל שבועות הניב תפריט מנות חדשות, אשר יוגשו במהלך תקופת החג, בין התאריכים 1 ביוני ל-14 ביוני. שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית ושילוט בנקודות המכירה. שווי ההשקעה במהלך כ 200,000 שקל.
לדברי
לדברי עופר גבירצמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת קפה ג'ו: "ההחלטה לחבור למחלבות גד הייתה טבעית שכן הם מובילים בקטגוריית גבינות מיוחדות ומציעים חידושים וטעמים ייחודיים לצרכנים. החלטנו לייצר חוויה קולינרית שלא נראתה כמותה בחג השבועות ולשם כך בנינו תפריט המבוסס על גבינות איכותיות וייחודיות כמו הריקוטה פרסקה, ריקוטה פלפלים ועוד".