$
קצרים

מדור תיירות ונופש חדש לאתר הלוחות Winwin

לוח Winwin וחברת "השטיח המעופף" פתחו מדור משותף המבטיח לספק לצרכן את המוצר הטוב ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר

כתב כלכליסט 12:1611.05.11

אתר הלוחות Winwin.co.il מבית "ידיעות אחרונות" בשיתוף חברת הנסיעות והתיירות "השטיח המעופף" השיקו היום מדור תיירות ונופש חדש.

 

המדור יאפשר לגולשים גישה נוחה וחינמית לדילים ולמבצעים שיופיעו בלעדית במדור החדש בלוח Winwin ויספקו את הדילים הטובים והמשתלמים ביותר בענף
התיירות.

 

חברת השטיח המעופף הינה החברה המובילה בתחום התיירות והנופש. החברה מוכרת כרטיסי טיסה בטיסות שכר, חבילות נופש ותיור ושרותי קרקע למיניהם. החברה משווקת את מוצריה לכ-40 יעדים שונים באירופה, אגן הים התיכון וחבר העמים, כמו כן מציעה החברה נופשונים ברחבי הארץ.

 

מנכ"ל "השטיח המעופף",אייל קשדן : "אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם לוח Winwin. אנו רואים בחיבור בין שתי חברות הענק הללו , כל אחת בתחומה ,מהפכה אמיתית בענף התיירות הישראלי אשר במסגרתה נספק לצרכן הסופי את המוצר הטוב ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר".

 

במסגרת שיתוף הפעולה תהיה הטמעה של חלק גדול מאתר השטיח המעופף בתוך הלוח כאשר יהיו בו מבצעים משתלמים ובלעדיים שלא יופיעו באתר של השטיח המעופף או באתרים שונים.

 

יובל אטד, מנכ"ל לוח Winwin: "אנו גאים להשיק את מדור התיירות החדש שלנו יחד עם חברה מובילה כמו 'השטיח המעופף'. אין לי ספק כי המבצעים הבלעדיים והמשתלמים שיופיעו במדור החדש יביאו אליו אלפי גולשים שרוצים לטוס לטייל בחו"ל- ובזול! אנו נבטיח לצרכן עסקת תיירות שהיא win-win situation ! גם את המוצר הכי טוב וגם במחיר הכי טוב!

 

בלוח Winwin מבקרים מדי יום ע"פ "גוגל טרנדס" למעלה מ- 250 אלף גולשים.

 

הלוח ביצע בשנה האחרונה קפיצה מטאורית ב"טראפיק" זאת לאור מהלך המיתוג מחדש של הלוח, השקת מדורים וזירות חדשות כמו: מחירוני הדירות והשיפוצים, מדור "בעל הבית", שת"פים מעניינים וקידום האתר באתרים ישראלים שונים ובראשם אתר Ynet.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x