שטראוס מים בקמפיין חדש: "הילדים שותים יותר מים עם תמי 4"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר,חומסקי & ורשבסקי יעלה היום בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ-3 מליון שקל
שטראוס מים יוצאת במהלך שיווקי חדש ועולה בקמפיין ראשון תחת המסר: "הילדים שותים יותר מים עם תמי 4". בקמפיין נראים ילדים שמשחקים במשחקים "של גדולים" כשכל חוויית המשחק היא סביב מים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר,חומסקי & ורשבסקי יעלה היום (ד') בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ-3 מליון שקל
אורית גרינבוים ליפסקי, מנהלת שיווק שטראוס מים ישראל: "הקמפיין מציג הלכה למעשה את ממצאי מחקר הגל החדש מאפריל האחרון, לפיו כל מי שבחר במכשירי תמי 4, בהכרח שותה יותר מים".