חברת ההרזיה שומרי משקל יוצאת בקמפיין להשקת מהלך "המרתון לביקיני"
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטר-סמסנוב' בהשקעה כוללת של מיליון וחצי שקל יכריז על פתיחת המהלך
קמפיין פרסום חדש למהלך "המרתון לביקיני" של שומרי משקל יעלה לאוויר השבוע, באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב", ויכלול פרסום בעיתונות הארצית המקומית ומגזינים, שילוט חוצות, ג'ינגלים בתחנות הרדיו האזוריות ובאתרי האינטרנט המובילים פעילויות קד"מ במטרה לייצר מודעות מירבית
חברת ההרזיה שומרי משקל הכריזה השבוע על פתיחתו של מהלך מובנה ואינטנסיבי להרזיה, עם החזרה לשגרה מהחגים ולקראת עונת הקיץ הקרובה. המהלך נועד לספק לקהל הלקוחות, קיימים ופוטנציאליים, את הפיתרון המדויק ביותר ובתקופת הזמן הרלוונטית ביותר.
"המרתון לביקיני" הינו מהלך מעורר מוטיבציה להרזיה, שממריץ את המרזים בקבוצות שומרי משקל להשיג מקסימום תוצאות במינימום זמן מעכשיו ועד לקיץ .. במסגרת המהלך מתחייבת שומרי משקל למצטרפים החדשים, לירידה של 6 ק"ג לפחות תוך חודשיים.
לילית רומם, מנכ"לית שומרי משקל: "בסיומה של תקופת החגים ורגע קל לפני עונת הקיץ מתגבר הצורך לחזור לגיזרה ולביקיני ומהר. מתוך הבנת צורך זה החלטנו לצאת במהלך הרזיה מואץ ומאוזן, תוך ליווי, תמיכה ורתימה אקטיבית של המרזה עד להצלחה בהרזיה".