$
קצרים

סופר-פארם אופטיק עולה לראשונה בקמפיין טלויזיה באמצעות ג. יפית

מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לקיומה של תת הרשת הפועלת ב-18 מסניפי סופר-פארם. היקף ההשקעה בקמפיין - 1.5 מיליון שקל

כתב כלכליסט 10:5617.04.11

סופר-פארם אופטיק עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה באמצעות ג. יפית בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לקיומה של תת רשת האופטיקה שפועלת ב-18 מסניפי הרשת בפורמט של חנות בתוך חנות, להדגיש את מגוון המותגים, וכן את הפן המקצועי – הרשת מעסיקה אופטומטריסטים

מורשים בלבד.

 

הקמפיין יעלה לטלוויזיה היום כשבועיים. בסרטון תבחר לעצמה ג.יפית משקפיים ותיבדק על ידי אופטומטריסט של הרשת בחדר בדיקה מאובזר וחדשני.

 

לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם, "סופר-פארם אופטיק נמצאת היום בפריסה ארצית מהצפון ועד לאילת בדרום דרך ירושלים, ראשון לציון, תל אביב, כפר סבא ועוד, ולכן מצאנו שהגיע הזמן לעלות בקמפיין ארצי"

  

סופר-פארם אופטיק הוקמה בשנת 2008 ומהווה את אחד ממנועי הצמיחה של סופר-פארם. הרשת מוכרת מגוון רחב של מותגים במחירים נוחים והביאה להוזלת מחירים בכל הענף. תת הרשת גלגלה ב-2010 10 מיליון שקל והכפילה את מכירותיה לעומת 2009.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x