סופר-פארם אופטיק עולה לראשונה בקמפיין טלויזיה באמצעות ג. יפית
מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לקיומה של תת הרשת הפועלת ב-18 מסניפי סופר-פארם. היקף ההשקעה בקמפיין - 1.5 מיליון שקל
סופר-פארם אופטיק עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה באמצעות ג. יפית בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לקיומה של תת רשת האופטיקה שפועלת ב-18 מסניפי הרשת בפורמט של חנות בתוך חנות, להדגיש את מגוון המותגים, וכן את הפן המקצועי – הרשת מעסיקה אופטומטריסטים
הקמפיין יעלה לטלוויזיה היום כשבועיים. בסרטון תבחר לעצמה ג.יפית משקפיים ותיבדק על ידי אופטומטריסט של הרשת בחדר בדיקה מאובזר וחדשני.
לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם, "סופר-פארם אופטיק נמצאת היום בפריסה ארצית מהצפון ועד לאילת בדרום דרך ירושלים, ראשון לציון, תל אביב, כפר סבא ועוד, ולכן מצאנו שהגיע הזמן לעלות בקמפיין ארצי"
סופר-פארם אופטיק הוקמה בשנת 2008 ומהווה את אחד ממנועי הצמיחה של סופר-פארם. הרשת מוכרת מגוון רחב של מותגים במחירים נוחים והביאה להוזלת מחירים בכל הענף. תת הרשת גלגלה ב-2010 10 מיליון שקל והכפילה את מכירותיה לעומת 2009.