$
קצרים

באומן בר ריבנאי ינהל את תקציב האסטרטגיה הדיגיטלית של חברת Get Taxi

תקציב הפרסום השנתי של החברה המפעילה שירות להזמנת מוניות נאמד בכ-200 אלף שקל

כתב כלכליסט 12:4910.04.11

באומן בר ריבנאי ינהלת את האסטרטגיה הדיגיטלית של חברת Get Taxi, המפעילה שירות חדשני להזמנת מוניות. במסגרת הפעילות תנהל מחלקת המדיה של משרד הפרסום, את כל פעילות השיווק, השירות והתוכן במדיה החברתית. תקציב הפעילות השנתי יעמוד על כ-200,000 שקל.

 

Get Taxi פיתחה מערכת
להזמנת מונית מקוונת וחדשנית. השירות מפשט בצורה משמעותית את תהליך ההזמנה ומאפשר לעקוב בזמן אמת אחרי המונית שהוזמנה והנהג, כמו גם לקבל מידע נרחב על הנסיעה הקרבה. כל זאת באמצעות אפליקציה סלולארית, אתר אינטרנט או הודעת טקסט.

 

נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת Get Taxi, מסר: "בחרנו במשרד באומן בר ריבנאי הודות לניסיונם הרב בתחום המדיה החברתית. אין לנו ספק כי יחד נצליח ליצור מערכת יחסים רציפה ואיכותית עם לקוחותינו לשירות המוניות החדשני".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x