משרד הפרסום BBDO SOHO זכה בתקציב הפרסום של נאופלם
הקמפיין יעלה לקראת חג הפסח תחת הסלוגן "כי לטוב ביותר מגיע נאופלם". תקציב הפרסום יעמוד על כ- 5 מיליון שקל בשנה
מותג כלי הבית נאופלם בחר ב-BBDO SOHO למשרד הפרסום של החברה לאחר מכרז בו השתתפו גם מקאן אריקסון. תקציב הפרסום יעמוד על כ- 5 מיליון שקל בשנה.
נאופלם העלה למודעות את השימוש בסירים ובמחבתות קרמיים העשויים מחומרים טבעיים בלבד. המותג חדר בזמן קצר לשוק תוך כיבוש נתחי
הקמפיין הראשון בטלוויזיה של נאופלם באמצעות גיתם יעלה לקראת חג הפסח ובו נראים מוצרי גלם מהטובים שיש לטבע להציע תחת הסלוגן "כי לטוב ביותר מגיע נאופלם".
אייל שרון יו"ר נאופלם מוסר: "לפני כשנתיים וחצי החדרנו את מותג העל נאופלם לשוק והצלחנו לכבוש נתח שוק משמעותי. מכיוון שברצוננו לבצע קפיצה נוספת בשוק, החלטנו לבחון הוספת משרד פרסום מוביל למערך השיווק שלנו. כעת אנחנו מרגישים שבחרנו פרטנר מצוין לתהליך, אנחנו מאמינים שבעזרתם נוכל להשיג את המטרות הלא פשוטות שהצבנו לעצמנו".