FOX HOME יוצאת עם קמפיין חדש לפסח
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בעיתונות ובאינטרנט וישלב פתגמים שונים המשתנים בהתאם לפריט המוצג
11:3205.04.11
רשת FOX HOME יוצאת בקמפיין חדש לקראת חג פסח ולרגל השקת קולקציית אביב- קיץ 2011. ההשקעה בקמפיין עומדת על מיליון שקל.
הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כולל: קמפיין טלוויזיה, קמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט ופעילות אינטראקטיבית בפייסבוק.
הקמפיין החדש משלב פתגמים שונים המשתנים בהתאם לפריט העיצובי כדוגמא: "אל תסתכל בקנקן ....", "הסתכל על חצי הכוס המלאה....", "לכל סיר יש מכסה" , "עולה על כל הציפיות".
רשת FOX HOME מציעה מוצרים מעוצבים לבית מתחום המטבח, אירוח ושולחן, אמבטיה, טקסטיל ונוי. חנויות הרשת משתרעות על פני שטח של 500 מ"ר.