$
קצרים

מקאן אריקסון הפיקו קמפיין ליום ההתרמה הארצי של איל"ן

הקמפיין שהופק בהתנדבות עולה בימים אלה לאוויר תחת הסיסמא "איל"ן - משלבים נכים בחברה". יום ההתרמה השנתי של העמותה יתקיים מחר

כתב כלכליסט 14:2204.04.11

עמותת איל"ן (ארגון ישראלי לילדים נפגעים), שזכתה השנה בפרס ישראל על מפעל חיים, יוצאת בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון", לקראת "מצעד הפרוטות 2011", שיתקיים מחר תחת הסיסמה: "איל"ן-משלבים נכים בחברה". בפרסומת מוצג ילד הלוקה ב-CP (שיתוק מוחין) אשר פונה לציבור לסייע

לו ולחבריו להתקדם בחיים ולהשתלב בחברה .

 

הקמפיין עולה בימים אלה לאוויר וכולל תשדירים בטלוויזיה, פרסומים בעיתונות וברדיו. הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום מקאן אריקסון, אשר החל ללוות השנה את איל"ן בהתנדבות תוך התגייסות אנשי המשרד וההפקה לפרויקט ואף אחראי על גיוס רוב ערוצי המדיה ללא תשלום במסגרת פעילותו למען הקהילה.

 

איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון: "עבור מקאן אריקסון מדובר ברובד נוסף בפעילות הענפה אשר מבצעת חברת הפרסום הגדולה בישראל למען הקהילה. בעקבות החלטה באיל"ן לשדרג את הפעילות התדמיתית של העמותה וחברת מקאן אריקסון לקחה על עצמה את חידוש המיתוג כשהפעילות סביב 'מצעד הפרוטות' היא הנדבך הראשון של המהלך. אנו גאים להיות חלק מפעילות חשובה זו"

 

מנכ"ל איל"ן, שמעון צוריאלי: אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם משרד מוביל כמקאן אריקסון ומודים להם על שנרתמו לסייע להגשמת מטרות הארגון. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה יניב תוצאות ברוכות, ויסייע לעמותה לקדם את מטרותיה ואף להרחיב את פעולתה למען שיפור איכות חייהם, שיקומם ושילובם של הנכים בחברה".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x