הונדה בקמפיין השקה רחב היקף לג'אז החדשה
הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון והיקפו מוערך בכ- 2 מיליון שקל
10:2327.03.11
הונדה עולה בקמפיין רחב היקף לרגל השקת הונדה ג'אז החדשה. הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון, יעלה למשך 3 שבועות באינטרנט בעיתונות היומית ובשילוט חוצות.
היקף הקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון שקל והסלוגן המלווה אותו: "הונדה ג'אז החדשה - הסופר מיני החסכונית ביותר. בהתחייבות". הקמפיין מחזק את יתרונה המוחלט של הג'אז החדשה כסופר מיני הכי חסכונית בישראל. הג'אז תשווק בישראל במחירים תחרותיים ביותר- החל מ-99,900 שקל.