בזק בינלאומי בקמפיין המשך לדמותו של ד"ר וובר
הפרסומת החדשה מיועדת להציג את האלטרנטיבה האבסורדית לרשת האינטרנט הנפרדת של החברה Private NGN
שבועיים לאחר קמפיין ההשקה של סדרת סרטי "ד"ר וובר" החדשנית שהגתה בזק בינלאומי, יוצאת החברה בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי וחברת הדיגיטל D-say בקמפיין חוצה מדיות נוסף בעלות כוללת של כ- 3 מיליון שקל.
מדובר בקמפיין המשך לסדרת ד"ר וובר, המיועדת להציג את האלטרנטיבה
הסרט השני בסדרה מהווה נדבך נוסף ב"קרב" של ד"ר וובר בבזק בינלאומי וממשיך את קמפיין ההשקה המוצלח שהביא למעורבותם של כחצי מיליון גולשים בפעילות הקמפיין שארגנה החברה ברשת.
כזכור בקמפיין הקודם הציע ד"ר וובר "לשעמם" את האינטרנט ובכך להוריד את אטרקטיביות התכנים ואת מספר הגולשים ברשת. לאחר שהצעתו נידחתה על הסף, הוא הבטיח כי ינקום והקים את "המועצה לשעמום האינטרנט". בסרטון החדש, שיעלה ביום שבת הקרוב, מציע ד"ר וובר פתרון הזוי, לא פחות לשיפור חווית הגלישה, והוא להפסיק את השיתוף ברשת: don't share - פחות שיתוף - הביצועים של האינטרנט יהיו טובים יותר .
במסגרת המהלך יזמין ד"ר וובר את הגולשים להמשיך ולבקר באתר שם הוא יציע לגולשים כלים חדשים שנועדו למנוע מהגולשים להמשיך ולשתף. בנוסף, בדומה לקמפיין הקודם שלווה במהלך פייסבוק חדשני במסגרתו קרא ד"ר וובר לגולשים לעשות לו Unlike ולנטוש את העמוד; לרגל הקמפיין החדש תעלה החברה באפליקציית פייסבוק ייעודית ומשעשעת הקוראת לגולשים להעלות ולדרג אילו תכנים השווים שיתוף וכאלו שאינם שווים שיתוף. Share or don't share"".
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי: "בזק בינלאומי מציגה שוב את העוצמה והבידול התחרותי שלה תודות לרשת האינטרנט הנפרדת שהקימה Private NGN -לגולשים במהירויות גבוהות וזאת ביחס לחלופה האבסורדית של ד"ר וובר. גם במערכה הזו נותר לכולנו לחכות ולראות האם גם הפעם הטובים ינצחו".