השותפה הישראלית הראשונה: יוטיוב ומדיה קום חתמו על הסכם שיתוף פעולה
ישראל הצטרפה בנובמבר ל-6 מדינות בעולם בהן מפעילה גוגל את התוכנית
חברת רכש המדיה מקבוצת אדלר חומסקי, מדיה קום, נבחרה להיות השותפה הישראלית הראשונה במסגרת הפיילוט העולמי של יוטיוב עם משרדי פרסום מובילים בעולם.
בנובמבר האחרון ישראל צורפה ל-6 מדינות בעולם בהן מפעילה גוגל את התוכנית. זאת נוכח האימוץ המהיר של הפלטפורמה על ידי
לאחרונה חיזקה מדיה קום את תחום הדיגיטל כשהקימה את חברת Mediacom interaction .
רן בר-און מנכ"ל מדיה קום ציין כי "עתה נוכל לייצר יתרונות תחרותיים משמעותיים עבור הלקוחות שלנו".