אקליפטוס תטפל בתקציב המדיה החברתית של אירוקה
חברת אקליפטוס תנהל את פעילות הניו מדיה של המותג. רשת משקפי השמש תשקיע בתחום כ-300 אלף שקל
חברת השיווק אקליפטוס תטפל בתקציב המדיה החברתית של רשת משקפי השמש אירוקה. השירותים שתספק אקליפטוס יכללו ניהול פעילות הניו מדיה של המותג, ניהול עמוד הפייסבוק וקהילת החברים, ניטור פעילות המותג ברשת ופעילות מתחרותיה וכן יצירת חיבור הומוגני בין פעילות האון ליין האוף ליין של
מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס, מסר: "אנו שמחים על ההזדמנות והאתגר שניתן לנו בפעילות עם מותג גדול ואופנתי כאירוקה. בשיתוף עם אסטרטגית השיווק האמיצה של החברה והאפשרויות שמציע עולם הניו מדיה, נוביל בשנה הקרבה מספר פעילויות בפייסבוק, כולל ניהול תוכן חכם לצד פעילויות אפליקציה מתקדמות עם חיבור חכם של תחזוק הקהילה לאורך זמן".
נעמי רודיך, מנהלת השיווק של רשת אירוקה: "בשנת 2010 התנענו את פעילות החברה במדיה חברתית, ולאחר שבנינו תשתית בסיסית הוחלט להשקיע תקציב ייעודי לתחום ולבנות מהלך שנתי ארוך טווח במטרה ליצור שיח מהנה בנושאי סטיילינג ואופנה עם הצרכנים שלנו".
בין לקוחותיה של אקליפטוס נמנים שטראוס, הדקה ה-90, מקס ברנר, לפ"מ, טיב טעם, המרכז הבינתחומי ובורגוס. לאחרונה קיבלה אקליפטוס לידיה מספר תקציבים גדולים ובהם מייקרוסופט ומותג הסלטים אחלה של שטראוס.