$
פרסום ושיווק

חודש שלישי ברציפות: "כלכליסט" – האתר הכלכלי המוביל בישראל

"כלכליסט" עלה למקום ה-12 בין האתרים הישראליים ולמקום ה-15 בדירוג האתרים הכללי. סקר שפורסם היום קובע כי "כלכליסט" מוביל הן במספר הגולשים הכללי והן במספר הגולשים ממקומות העבודה

כתב כלכליסט 14:0015.03.11

אתר "כלכליסט" הוא האתר הכלכלי הגדול בישראל, זה החודש השלישי ברציפות. בחודש פברואר 2011 עלתה החשיפה השבועית לאתר "כלכליסט" ל-14.7% מכלל הגולשים – כלומר 585 אלף גולשים יחודיים בשבוע. "כלכליסט" מוביל על פני אתר "דה מרקר" ואתר "גלובס" שלשניהם נרשמה חשיפה שבועית של 14.1%. 

בדירוג

האתרים הישראליים ניצב "כלכליסט" במקום ה-12, לפני "גלובס" במקום ה-14 ו"דה מרקר" במקום ה-15. בדירוג כלל האתרים מדורג "כלכליסט" במקום ה-15, אף זאת לפני "גלובס" (17) ו"דה מרקר" (18).

ההובלה של "כלכליסט" כאתר הכלכלי הגדול ביותר בארץ יציבה לאורך זמן והיא ניכרת גם בחישוב שיעורי החשיפה השבועיים בממוצע בשלושת החודשים האחרונים – דצמבר 2010 עד פברואר 2011 – בהם נמצא "כלכליסט" במקום ה-15, לפני "דה מרקר" שדורג במקום ה-18 ו"גלובס" במקום ה-20.

"כלכליסט" מוביל גם בשיעור החשיפה השבועי בגלישה ממקומות עבודה עם 14.7% מהגולשים. אחריו "גלובס" ו"דה מרקר" עם חשיפה שבועית של 14.1%.

אלה מימצאיו של סקר TIM שפורסמו היום. גם בסקר הקודם, שפורסם בחודש פברואר 2011 דורג "כלכליסט" ראשון בין האתרים הכלכליים בישראל, וכך היה גם בפרסום הסקר בינואר 2011.

על אמינותו של סקר TIM נמתחת ביקורת וממצאיו שנויים במחלוקת. עם זה, יצויין כי בשנים האחרונות הבליטו "דה מרקר" ו"גלובס" את ממצאיו.

 

x