teenk תטפל בתקציב הניו מדיה של המותג "פול פרנק"
החברה תרכז את כל פעילות האונליין והאופליין בישראל עבור המותג שנרכש על ידי קבוצת סבן. תקציב הניו מדיה נאמד בכמאתיים אלף שקל
החברה תרכז את כל פעילות האונליין והאופליין בישראל עבור המותג הבינלאומי, שנרכש על ידי קבוצת סבן בכ-50 מיליון דולר. תקציב הניו מדיה נאמד בלמעלה ממאתיים אלף שקל.
החברה
בין המוצרים שישווקו בחנויות אפשר יהיה למצוא: הנעלה, ביגוד מוצרי חזרה לביה"ס, מוצרי אופנה ועוד. בנוסף, תשלב teenk את הצרכנים בפעילות המותג, במסגרתה יוכלו הגולשים לבחור את עיצובם של המוצרים השונים על פי ה"אני מאמין" של המותג. בנוסף, יתבקשו הגולשים לעצב את "ג'וליוס הקוף" שלהם, ובכך יתחברו אל עולמות התוכן היום יומיים שלהם עם עולמות התוכן של המותג .
יניב וייצמן, מנכ"ל teenk, מסר: "המותג פול פראנק סחף את העולם כולו ואני מאמין שבקרוב מאוד יצליח לסחוף גם את הקהל בישראל.