דרורי שלומיBRL יוצא בקמפיין לעמותת יד שרה
יהיה זה הקמפיין הטלוויזיוני הראשון של המשרד הירושלמי במסגרת החיבור העסקי עם משרד האם התל-אביבי. הזמר יהורם גאון תרם את קולו לקמפיין
חברת דרורי שלומי BRL תעלה לאוויר ביום ראשון קמפיין למבצע התרמה ל"יד שרה". יהיה זה הקמפיין הטלוויזיוני הראשון של המשרד הירושלמי המנוהל ע"י רן לוי וסיוון ברלזון והוא נעשה במסגרת החיבור העסקי עם משרד האם התל-אביבי, בעל הניסיון הטלוויזיוני הרב, שנחתם לפני כחצי שנה ונמצא בבעלותם
יד שרה היא עמותה שהוקמה ע"י אורי לופליאנסקי ,לשעבר ראש עיריית ירושלים, ומשרתת למעלה מ-30 שנה, כל בית אב שני בישראל. את התשדיר מקריין בהתנדבות חברו הטוב של לופוליאנסקי, יהורם גאון, על רקע של ילדה המשחקת בבית בובות ומניחה בחדריו מיטת חולים לסבא וכיסא גלגלים לסבתא. "הרעיון לתשדיר תחת הסיסמה: "תנו לנו יד להמשיך בעשייה", נובע ממחקר שהצביע על כך כי העמותה עזרה לכל בית שני בישראל וכיום, כאשר התרומות מהעולם הצטמצמו באופן משמעותי, הם החליטו לפנות לעם ישראל ולבקש יד", הסביר רן לוי, מנכ"ל דרורי שלומי BRL.
יורם דרורי יו"ר קבוצת דרורי שלומי מסר: "תמיד מרגש אותנו לתרום מיכולתנו לגופים ציבוריים ולעמותות, ומרגש שבעתיים שזה תשדיר הטלוויזיה הראשון של יד שרה שפונה לתושבי ישראל לבקשת עזרה כדי להמשיך בעשייה. בנוסף, מדובר בסנונית ראשונה לשת"פ שלנו עם המשרד הירושלמי שהניב תוצאה יפה ומרגשת".