מיכל אמדורסקי רוצה להיות ג. יפית של הקופונים
הכוכבת, יחד עם עוד כמה שותפים, הקימה אתר קופונים בשם youtoo שעלה לאוויר באחרונה
מיכל אמדורסקי מסתערת על שוק הקופונים באינטרנט: הכוכבת, יחד עם עוד כמה שותפים, הקימה אתר קופונים בשם youtoo שעלה לאוויר באחרונה - ובאתר תככב בפינה קבועה של קופונים בהמלצתה. ככל הנראה, תמותג הפינה תחת השם "הדיל של מיכל". עם זאת, ניכר כי הפעילות בתחילת דרכה: באתר יש כמות מועטה של קופונים, והוא צבר פחות מ־1,000 חברים בפייסבוק.