בזק בינלאומי מצרפת לתוכי את ד"ר וובר
יוצאת בקמפיין שבו יציג ד"ר וובר את האלטרנטיבה האבסורדית לרשת האינטרנט הנפרדת של החברה - Private NGN
חברת בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין שבו תככב לראשונה דמות חדשה לצידו של התוכי - ד"ר וובר, ראש "המועצה לשעמום האינטרנט", בגילומו של השחקן יובל שגב. הקמפיין שיעלה באינטרנט, ברדיו ובטלוויזיה הינו באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי והיקפו מוערך בכ-4 מיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין יציג ד"ר וובר את האלטרנטיבה האבסורדית לרשת האינטרנט הנפרדת של החברה Private NGN, המיועדת לגלישה במהירויות גבוהות בלבד.
בנוסף הקמפיין יוצאה במהלך ה-Unlike הראשון מסוגו בישראל: ד"ר וובר "משתלט" על עמוד הפייסבוק של הרשת הנפרדת Private NGN וקורא לאוהדים לעשות לו Unlike ולנטוש את העמוד.