שלמור, אדלר וגליקמן מתמודדים על מכרז פסגות
תקציב הפרסום, אשר עמד ב-2010 על היקף של 3.7 מיליון דולר, מטופל מאז 2006 באדלר חומסקי ורשבסקי
ההתמודדות על תקציב הפרסום של בית ההשקעות הגדול בישראל החלה. פסגות הוציאה מכרז שבו מתמודדים גליקמן-נטלר-סמסונוב ושלמור אבנון עמיחי. החברה טרם החליטה אם תעזוב את משרד הפרסום אשר מלווה אותה ב-5 שנים האחרונות, אדלר חומסקי & ורשבסקי. ב-2010 עמד התקציב על היקף של 3.7 מיליון
גליקמן טיפלו עד לפני שנתיים בכלל פיננסים. שלמור טיפל בעבר בפריזמה, עד שבית ההשקעות קרס ב-2008 במהלך המשבר הכלכלי.
משרד אדלר זכה בתקציב ב־2006, זמן קצר לאחר שבנק לאומי מכר את קרנות פסגות־אופק לקרן יורק, בעקבות רפורמת בכר. ב־2009 קרן ההשקעות אייפקס רכשה את פסגות, אולם העסקה התעכבה בעקבות חקירה שניהלה רשות ניירות ערך נגד פסגות בחשד להרצת מניות.
הרכישה הושלמה בשלהי 2010, אבל את מחיר הפרשה שילם מנכ"ל פסגות, רועי ורמוס, שנאלץ לעזוב את תפקידו בתום התכתשות משפטית בינו לבין אייפקס ומנהלת הקרן בישראל, זהבית כהן. במקום ורמוס מונה רונן טוב.