קמפיין חדש לדאודורנט של הנקל סוד
חברת הנקל סוד מעלה קמפיין פרסום להשקת מותג דאודורנטים חדש לגברים, בשם Right Guard. משרד הפרסום - דרורי שלומי
חברת הטיפוח הנקל סוד עולה בקמפיין פרסום להשקת מותג דאודורנטים חדש לגברים Right Guard.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי יעלה בערוצים 24,10,2 לתקופה של 3 שבועות תחת הסיסמא: "Start your day right".
סרטון הפרסומת מציג סיטואציה חברתית בין גברים, במרכזה תקרית מביכה של הזעה שדאודורנט Right Guard מסייע להתמודד עמה. בנוסף, יכלול מהלך ההשקה חסויות, קידום מכירות ושילוט חוצות שתכליתן עידוד הצרכן הישראלי להיכרות עם המותג האמריקאי המצליח.
דבורה ניר, מנהלת קטגוריית הקוסמטיקה בהנקל שוורצקופף מציינת כי המותג Right Guard הינו אידיאלי לקצב החיים הדינמי של הגבר הישראלי והפעיל ומציע לו מוצרים אפקטיביים וחדשניים אשר ילוו אותו לאורך היום.
עוד מציינת ניר, כי שוק הדאודורנטים לגברים נאמד בכ- 90 מיליון שקלים בשנה ולאור צפי שוק הדאודורנטים לגברים לצמוח בכ-7% במהלך השנה הקרובה, בכוונת החברה להיות שחקן מוביל בקטגוריה.
עוד נמסר, כי Right Guard מציג פריצת דרך חדשנית ובלעדית בתחום: פורמולה המועשרת במולקולות כסף הידועות בתכונות אנטי בקטריאליות, הנלחמות במקור ריח הגוף ומעניקות הגנה מפני זיעה ורטיבות למשך 48 שעות. Right Guard מציע סדרת דאודורנטים אנטי פרספירנט הכוללת דאודורנט ספריי, סטיק ורול און בחמישה ניחוחות שונים.