מי פנוי ברוטשילד? משרדי מדיה משתתפים בפיילוט של תחנת מוניות וירטואלית
חברת הסטארט אפ Get-Taxi פיתחה מערכת המפשטת את תהליך הזמנת המונית ומאפשרת לעקוב בזמן אמת אחרי הנהג
תחנת המוניות הוירטואלית הראשונה בעולם, של חברת הסטארט-אפ הישראלית, Get-Taxi, השיקה שירות חדש בקרב משרדי מדיה המרבים להשתמש במוניות ביניהם משרד הפרסום באומן/בר/ריבנאי ומשרדי יחסי הציבור, גלאי תקשורת ודני לוי תקשורת.
החברה פיתחה מערכת להזמנת מונית עבור לקוחות
בתחילה יכלול השירות כ-100 משרדים באזור המרכז וכמה עשרות נהגים. בשלב שני הוא מיועד להתרחב לכל גוש-דן ולבסוף גם לכל חלקי הארץ.
נמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בגט טקסי, מסר: "הבנו את הצורך בשירות מסוג זה, במיוחד בקרב משרדים אשר עושים שימוש תכוף ויומיומי במוניות. רצינו למצוא דרך להקל את נוהל הזמנת המוניות, גם בעבור פקידות המשרד וגם בעבור העובדים ולקוחות החברה. השירות יקצר את זמן הזמנת המונית ויותר מכל, יבטיח חוויה המבוססת על מתן חשיבות לשליטה ובקרה וחיסכון משמעותי בזמן העובדים דרך מתן השירות"
Get Taxi הוקמה בשנת 2010 במטרה לבנות רשת עולמית שתשפר משמעותית את רמת השירות וחוויית הזמנת המוניות בעולם. בפיתוח השירות הושקעו עד היום למעלה מ- 1.5 מיליון דולר, שמתווספים ל- 10 מיליון נוספים שיוקצו לשיווקו ותפעולו בשווקים נבחרים בחו"ל. מנכ"ל החברה הינו דוד גלטמן, ששימש בעבר EVP בחברת נורטל ומנהל המכירות של אמדוקס במשך ארבע שנים.