יצירתיים? מרתון תל אביב יוצא בתחרות "הסטיקר של המדינה"
הגולשים מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של קבוצת הריצה "כושר מתחיל כאן" לשלוח את משפט העצמה אולטימטיבי ולזכות בפרסים יקרי ערך
מרתון תל-אביב של ג'ילט ו"כלכליסט", שיתקיים ב-8 באפריל, מעלה תחרות אינטרנטית בפייסבוק תחת הסלוגן: "הסטיקר של המדינה".
המרתון מזמין את הגולשים לשלוח את משפט החיזוק האולטימטיבי שלהם - משפט העצמה, עידוד וחשיבה חיובית.
שלושת הסלוגנים שייבחרו על ידי
להשתתפות בתחרות יש להיכנס אל דף הפייסבוק של "כושר מתחיל כאן", קבוצת הריצה הגדולה בארץ המונה למעלה מ- 30 אלף חברים, ולשלוח סלוגנים, בני עד 5 מילים, בעברית או באנגלית.
ועדה מיוחדת תבחר את 20 הסלוגנים שיעלו לגמר, ומתוך אלו ייזכו 3 סלוגנים, שיקבלו את מספר הקולות הרב ביותר ויזכו את יוצריהם בפרסים יקרי ערך. בין הגולשים המצביעים, יוגרלו 3 זוגות נעלי ריצה מתנת חברת "אדידס".
15 אלף איש ירוצו השנה במסגרת אירועי "מרתון תל־אביב" אירוע הספורט הבין-לאומי הגדול והמוביל בישראל. המרתון שהפך כבר למסורת מהווה את אחד מאירועי העוגן הבינלאומיים בתל אביב, מציע השנה 7 מסלולי ריצה שונים בדרגות קושי שונות ומאפשר לאלפי רצים בני כל הגילאים לקחת חלק במקצים השונים.