$
קצרים

שטראוס מעלה קמפיין פרסומי לרגל השקת אתר הקהילה "שטראוס שלי"

במסגרת שלב הטיזר לקמפיין יעלו לאוויר שלטי חוצות עם 500 שמות המשפחה הנפוצים ביותר בישראל, כשהם מוצגים ליד לוגו שטראוס. הקמפיין יעלה בהשקעה של 6 מיליון שקל

כתב כלכליסט 10:4502.03.11

קבוצת שטראוס מעלה קמפיין פרסומי לרגל השקת אתר קהילה – "שטראוס שלי", במסגרתו היא מזמינה את הצרכנים להשפיע על עתיד החברה, מותגיה ומוצריה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי יעלה בהשקעה של כ-6 מיליון שקל.

 

במסגרת שלב הטיזר לקמפיין יעלו לאוויר שלטי חוצות

עם 500 שמות המשפחה הנפוצים ביותר בישראל, כשהם מוצגים ליד לוגו שטראוס. בהמשך תעלה התשובה בשלטי החוצות, הקוראת לצרכנים להכנס לאתר "שטראוס שלי", וכן יעלו קמפיין טלוויזיה, מודעות בעיתונות וקמפיין דיגיטלי. בהמשך המסר יוצג גם על גבי מוצרים מובילים של החברה.

 

באינטרנט, כחלק מקמפיין "שטראוס שלי", יעלו לאוויר באנרים המכילים בתוכם את מאגר כל שמות המשפחה בישראל. הבאנרים יציגו, בצורה רנדומאלית, את כל 180,000 שמות המשפחה הרשומים במאגר שמות המשפחה הישראלי כחלק מהקמפיין.

 

שטראוס השיקה לפני כשבוע את "שטראוס שלי" - אתר שהוקם כדי לתת לצרכנים את הבמה, לשתף צרכנים אחרים ואת חברת שטראוס בכל הרעיונות והחלומות שלהם למוצרים ששטראוס יכולה לייצר עבורם.

 

יצויין כי הרעיון להקים את שטראוס שלי נולד מאחר ומדי שנה גובר זרם הפניות אל שירות הצרכנים של שטראוס. בחברה מקבלים ומטפלים באלפי בקשות של צרכנים למוצרים חדשים, לשיפור מוצרים קיימים, לטעמים שונים, להחזרת מוצרים נוסטלגיים ועוד הצעות רבות נוספות.

 

במקביל, במהלך השנים האחרונות חברת שטראוס עוקבת אחת המגמה העולמית של מעורבות צרכנים, מגמה שנובעת ומושפעת מהעידן הדיגיטלי. שטראוס יצאה עד היום במגוון קמפיינים של שיתוף ומעורבות צרכנים, אך עשתה זאת בעיקר ברמת מותג בודד, ולא ברמת החברה על כלל מותגיה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x