$
קצרים

לרגל יום האשה הבינלאומי: ניו פארם משיקה מבצעי קוסמטיקה למגזר הרוסי

קמפיין הפרסום נאמד בהיקף של 70 אלף דולר. סמנכ"ל השיווק של ניו פארם: רכישת מתנות מעולם הקוסמטיקה והבישום מהווים 41% מכלל המתנות הנרכשות ביום זה

כתב כלכליסט 10:3402.03.11

לרגל יום האשה הבינלאומי, משיקה ניו-פארם קמפיין רחב במדיה הרוסית במסגרתו תציע מגוון רחב של הנחות ומבצעים אטרקטיביים במחלקת הקוסמטיקה. קמפיין הפרסום נאמד בהיקף של 70,000 דולר.

 

  68% מהעולים מברית המועצות מקפידים לחגוג את יום האישה הבינלאומי החל ב-8.03, ואף נוהגים לציין זאת ברכישת מתנות לאם או לבת הזוג.
מרבית הנשים אף רוכשות מתנות עבור עצמן. זאת בהשוואה לאוכלוסיה הכללית, שאינה מאפיינת את יום האישה הבינלאומי כ"חג צרכני" מובהק, כמו חג הפסח וראש השנה.

 

הקמפיין החדש יעלה היום (ד') באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון מגזרים, ויכלול: פרסום בערוצי הטלוויזיה הרוסית (ערוץ 9), עיתונות ארצית ומקומית למגזר, וכן באינטרנט באתרים המובילים. בנוסף, תיערך פעילות קד"מ בסניפים בהם קהל לקוחות גדול מהמגזר.

 

במסגרת הפעילות החווייתית תריץ הרשת חידון מומחים לגברים, תחת הקונספט "מומחה לנשים". בחידון יישאלו הגברים 10 שאלות על נשים ועל מה שהן אוהבות. הגברים שיענו נכונה והכי מהר על השאלות יזכו בבשמים מתנה.

 

סמנכ"לית השיווק של ניו-פארם, ענת נטיב, אומרת כי יום האישה הבינלאומי נחשב ליום חג אמיתי בקרב האוכלוסייה הרוסית המציינת את היום המיוחד הזה בעיקר ברכישת מתנות. ניו-פארם זיהתה את הצורך של קהל זה והיא נותנת לו מענה נרחב באמצעות הצעות מכר ומבצעים אטרקטיביים בסניפים.

 

עוד הוסיפה נטיב: "מסקרים ומחקרים שערכנו בקרב המגזר הרוסי עולה כי רכישת מתנות מעולם הקוסמטיקה והבישום מהווים 41% מכלל המתנות הנרכשות ביום זה. אנו מזמינים גם את נשות הקהל הכללי לציין את האירוע החשוב הזה בחיי הנשים בעולם, וליהנות מהמבצעים ברצפת המכירה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x