קליק משיק קמפיין חדש לרגל חג פורים בהשקעה של 2.5 מיליון שקל
לרגל החג מציע מותג השוקולד מהדורה פורימית מוגבלת של חטיפי קליק בטעמים לימונדה, תפוזים ומסטיק
הקמפיין
ירון עמיר, מנהל קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "השנה החלטנו לצאת בהצעה צרכנית אטרקטיבית במיוחד, ברוח החג, תחת הקונספט "קליק התחפש": טעמים מפתיעים וצבעוניים במיוחד במהדורה מוגבלת ובאריזות מרהיבות.
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10 ,24 למשך כ- 3 שבועות.
כמו כן יכלול המהלך פעילות אינטרנט מיוחדת בה יוכלו בני הנוער לשאול את דמויות קליק מהקמפיין שאלות ויקבלו תוך יום תשובה מדובבת לשאלתם.
שוק החטיפים המתוקים מוערך בכ - 425 מיליון שקל. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 21% - כמעט פי שניים יותר מהמותגים הנמצאים במקום השלישי (פסק זמן וקינדר בואנו). לפי נתוני נילסן, מרקט טרק, מצטבר שנתי, ינואר-דצמבר 2010.