שירז טל ורז מאירמן יובילו את הקמפיין של צ'ירוקי
מנהל השיווק של שופרסל: "לראשונה בחרנו להוביל את קמפיין צ'ירוקי עם דוגמנים מוכרים"
09:3301.03.11
שירז טל ורז מאירמן נבחרו להוביל את קמפיין מותג האופנה CHEROKEE, כך הודיע רונן בר שלום מנהל השיווק של שופרסל.
רונן בר שלום אמר: "לראשונה בחרנו להוביל את קמפיין צ'ירוקי עם דוגמנים מוכרים, בחרנו בשירז טל וברז מאירמן המבטאים את ערכי המותג צ'ירוקי: משפחתיות, סגנון חיים קז'ואל, איכות, נוחות ובינלאומיות".
עוד הוסיף בר שלום: "המותג צ'רוקי מדורג כמותג האופנה הזכייני הגדול ביותר בעולם עם מוניטין בינלאומי של 35 שנה. מותג זה נמכר ברשתות השיווק, בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם במחירים המתאימים לכל כיס".