טיב טעם חוגגת יומולדת למועדון הלקוחות
מדי שבוע תתקיים הגרלה כשהפרס הראשון הוא קניות חינם ברשת על סך 9,000 שקל במשך שנה. הקמפיין בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
רשת טיב טעם חוגגת ,במהלך חודש מרץ יום הולדת למועדון הלקוחות, המונה למעלה מ-180,000 בתי אב. במסגרת זו תיערך פעילות בכל 28 סניפי הרשת, שתלווה בקמפיין בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
מדי שבוע תתקיים הגרלה בין חברי המועדון ומצטרפים חדשים, שרכשו ברשת, כשהפרס הראשון הוא
בנוסף, יערך מידי סוף שבוע בסניפי הרשת פסטיבל שפים מקצועיים, שיכינו מטעמי גורמה בעמדות בישול מיוחדות, שיוצבו במקום ויזמינו את הלקוחות ליהנות וללמוד מתכונים חדשים, בנוסף,יתקיים הפנינג חוויתי ענק בסניפים, הכולל דוכני מזון של בשרים משובחים ובירה תחולק חופשי לחברי המועדון.
כמו כן, במהלך החודש יתקיימו מבצעים אטרקטיביים מתחלפים, לחברי מועדון בלבד, במסגרתם תינתן הנחה גורפת על סך 20% על מגוון רחב של מחלקות, שיתחלפו בכל שבוע. לדוגמא: בשר, יין, פירות וירקות, חומרי ניקוי, מוצרים יבשים, מוצרי חלב ועוד.
הפעילות תלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי, תחת הכותרת: "פתאום לסופר יש טעם" ויכלול פרסום אינטנסיבי ברדיו, כולל שבוע פרסום אינטנסיבי בתוכנית הרדיו היומית: "הבוקר עם טל ברמן ואביעד קיסוס" בתחנה 99 FM וכן פריסה באתרי אינטרנט מובילים, עיתונות יומית, מגזינים , עיתונות מקומית , פעילות קד"מ ונראות כוללת בסניפים.
עמית זאב, מנהל המכירות ומועדון לקוחות של טיב טעם: "מטרת פעילות מועדון הלקוחות לגייס חברים נוספים אשר יחוו ברצפת המכירה מגוון רחב של הפעילויות השוטפות, האטרקציות והחוויות השונות מעולם הקולינריה, לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד, מהם נהנים במהלך כל השנה החברים הקיימים במועדון, וראייה לכך היא הכפלת מספר בתי האב החברים של המועדון בשנה האחרונה".
"טיב טעם" הינה קבוצה ציבורית, הנסחרת בבורסה (החל מ- 2007) ונמצאת בשליטת חגי שלום. הקבוצה פועלת בשתי חטיבות עיקריות : קמעונאות ותעשייה (ייצור). כמו כן, לקבוצה זרוע של ייבוא בינלאומי. הקבוצה כוללת את מעדני מזרע (75%) ,רשת כלי הבית והאירוח "דומו", הכוללת 6 חנויות בקניונים ו 5 חנויות "שופ אין שופ" בתוך סניפי טיב טעם ורשת הסופרמרקטים "טיב טעם", הכוללת 28 סניפים ברחבי הארץ, מתפרסת על שטח של ל- 52,000 מ"ר של שטח קמעונאי ,מעסיקה כ 1400 עובדים, ופתוחה 7 ימים בשבוע .