$
קצרים

ישרוטל עולה בקמפיין תדמיתי למלונות היוקרה של הרשת

זו הפעם הראשונה שרשת המלונות יוצאת בקמפיין פרסומי תדמיתי לאחר שנים רבות. עלות תקציב כ-4 מיליון שקל

כתב כלכליסט 11:1324.02.11

בסוף השבוע תעלה רשת מלונות ישרוטל בקמפיין חדש לרגל השקת מותג מלונות היוקרה Isrotel Exclusive Collection, עליו נמנים מלונות רויאל ביץ' באילת, אחוזת יערות הכרמל ובראשית במצפה רמון.

 

הקמפיין, בתקציב של כ-4 מיליון שקל; יכלול פרסומות בערוצים 2 ו- 10 בטלוויזיה, מודעות

בעיתונות, ופרסום באינטרנט; והינו באחריות משרד הפרסום JWT.

 

במסגרת הקמפיין מוצג כל אחד מבתי המלון הנמנים על מותג מלונות היוקרה בסיטואציה יוקרתית בסביבה ייחודית – רויאל ביץ' אילת מוצג באמצעות אמבטיה הממוקמת במצוק המשקיף לים; אחוזת יערות הכרמל מוצגת על ידי ארוחת גורמה המתקיימת ביער; ובראשית אשר יפתח בחודש אפריל במצפה רמון, מוצג באמצעות מיטה הממוקמת בלב המדבר במכתש רמון.

 

זאת הפעם הראשונה שישרוטל יוצאת בקמפיין פרסומי תדמיתי לאחר שנים רבות, ומטרתו היא להעביר את המסר לפיו - ישרוטל מביאה בשורה חדשה לעולם המלונאות בישראל, ויוצרת חוויית חופש שונה, ייחודית ויוקרתית.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x