$
קצרים

אתר הדילים היומיים BUY2 יוצא בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-8 מיליון שקל

מדובר בקמפיין הטלוויזיה הראשון לאתר דילים יומיים בישראל

כתב כלכליסט 13:3723.02.11

אתרי הקנייה החברתית בישראל מתחממת! היום הודיע אתר הדילים היומיים BUY2, מבית פורטל mako וחברת Netex, כי יעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וסלולר נרחב בהשקעה של כ-8 מיליון שקל. הקמפיין, תחת הסלוגן: "כל דיל קרוקודיל" הוא קמפיין הטלוויזיה הראשון לאתר דילים יומיים בישראל.

 

בקמפיין

תשתתף השחקנית ליטל רוזנצוייג ("נשות הטייסים", "חטופים" ועוד).

 

"מטרת הקמפיין החדש היא להמשיך ולבסס את מעמדו של BUY2 כאתר הדילים היומיים המוביל בישראל", אומר אפי דהן, מנכ"ל Netex ישראל. "הסלוגן: כל דיל קרוקודיל מדגיש את הבידול שלנו – אנו שמים את הדגש על איכות הדילים ולא על כמות הדילים ופועלים יחד עם בתי העסק כדי לייצר את הדילים האיכותיים והטובים ביותר".

 

 

 

2 תגובות
בטל שלח
  • הזהרו, מדובר בפיקציה. אין אפשרות לתקשר אלא באמצעות שירות הודעות חיצונימוקד טלאופים למעשה נמצא בפרונט ואין שום דרך נורמלית לתקשר עם שירות לקוחות של החברה שיטפל בספקים (כדוגמת בית הארז) שגם הם בעיתיים כשלעצמם.

    BUY2 אינה טורחת לבדוק מי עומד מאחורי החיובים ההזויים ומי אחראי לתמורה בגין אותן עסקאות (במקרה שלי עיסקה מפוקפקת עם בעלי צימר שחסמו את השיחות הנכנסות).

    אכן, כל דיל קרוקודיל...הזהרו שלא ינשך גם אתכם.

    ותרו על "ההנחה", היא עלולה לעלות לכם ביוקר.
    BUY במקום אחר,(14.03.11)
  • יש להם דילים מעולים (ל"ת)
    תומר,(23.02.11)
x