חדשנות בתחום הפרסום בתל אביב: עמודי הרחוב יהפכו לאריזות פרינגלס
JCDecaux בשיתוף פעולה עם פרוקטר אנד גמבל יוצאים בקמפיין ייחודי במסגרתו העמודים הפריזאיים ברחבי תל אביב יעטפו באריזות של פרינגלס
בימים אלו יעלה קמפיין ייחודי של פרוקטר אנד גמבל באמצעות חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב יפו. במסגרת הקמפיין, 43 עמודים פריזאיים (עמודי רחוב) ייעטפו באופן מלא בדמוי האריזה של פרינגלס.
חברת פרוקטר
חברת JCDecaux דורגה השבוע במקום הראשון בעולם בתחום שילוט החוצות, זאת בשל הכנסות של 2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם בשנת 2010.
פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מסר כי: "בקמפיין החדש, ביקשנו להפגין את החדשנות והיצירתיות שלנו כחברה בינלאומית לצורך הצגת אריזה חדשה של מוצר קיים בצורה מקורית. הפיכת עמודי רחוב לאריזות של מוצר לא בוצעו עד היום בעיר. אנו שמחים כי חברת פרוקטר אנד גאמבל בחרה בנו להציג את האריזות החדשות ואנו בטוחים כי הקמפיין הייחודי יביא לחשיפה מדהימה".