תקציב הפרסום של תה ויסוצקי יוצא למכרז
התקציב מטופל ב-4 שנים האחרונות ביהושע TBWA. היקפו: 3.2 מיליון דולר בשנה במחירי מחירון
11:4213.02.11
תקציב הפרסום של תה ויסוצקי יצא למכרז. התקציב מטופל בארבע השנים האחרונות במשרד הפרסום יהושע TBWA, והסתכם ב-2010 ב-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.
קבוצת ויסוצקי שבבעלות שלום זיילדר רכשה לאחרונה את חברת ייצור העוגות והעוגיות לחמי תמורת
במקביל הקבוצה מפיצה את מוצרי רוטב הסויה קיקומן, עוגיות עבאדי, טחינה בארכה, מלח הארץ, ופלים מנעמים ועוד.
יהושע קיבל את התקציב כשויסוצקי פעלה גם בתחום התה הקר עם המותג אייס טי שהיה מחלוצי הקטגוריה ב-1996. אך לפני כשנתיים, ב-2009, מחקה ויסוצקי את המותג.
בוויסוצקי סירבו להתייחס לדברים.