תקציב הולמס פלייס עובר לשלמור-אבנון-עמיחי
לאחר שנה בלבד - רשת מכוני הכושר עוזבת את BBDO SOHO; משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי יטפל בתקציב הפרסום שלה החל ממרץ
שנה בלבד אחרי שתקציב הפרסום של הולמס פלייס עבר ל-BBDO SOHO מבית גיתם BBDO, רשת מכוני הכושר עוברת למשרד פרסום חדש - שלמור-אבנון-עמיחי.
מרשת הולמס פלייס נמסר: "החל מחודש מרץ תקציב הפרסום והשיווק יעבור לשלמור אבנון עמיחי. סטודיו DS בבעלות דקלה שקד ימשיך בטיפול בפעילות
היקף הפרסום של הרשת עמד ב-2010 על פחות מחצי מיליון דולר מחיר מחירון, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.
תקציב הולמס פלייס עבר לידיים חיצוניות בשנת 2004 למשרד כץ-צדר-קפלן, לאחר מכן, ב-2009 עבר ל-JWT ישראל אשר העלה עבור הרשת לראשונה קמפיין בטלוויזיה אשר גם שודר בכל שאר המדינות בהן קיימים סניפים של הולמס פלייס.
מרשת הולמס פלייס נמסר: "החל מחודש מרץ תקציב הפרסום והשיווק יעבור לשלמור אבנון עמיחי. סטודיו DS בבעלות דקלה שקד ימשיך בטיפול בפעילות ה-BTL של החברה".