יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של LG
החברה בחנה את שלושת החברות איתן עבדה לפני ריכוז תקציבי הפרסום שלה לתקציב אחד, שמעוני פינקלשטיין, משרד ירקוני ויהושע TBWA
משרד הפרסום יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של LG. כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", LG ישראל מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד פרסום אחד.
מדובר בהיקף תקציב של 20 מיליון שקלים בשנה
עד עתה חולק התקציב לשני משרדים: תחום המסכים טופל בשמעוני פינקלשטיין ברקי ואילו המוצרים הלבנים (מקררים, מכונות כביסה וכדומה) טופלו במשרד ירקוני. בנוסף, לפני כשנה הקימה LG הקוריאנית חברה לשיווק מכשירי סלולר בישראל שהייתה בידי יהושע TBWA.
LG ערכה את הליך הבדיקה בקרב שלושת המשרדים שמטפלים כיום בתקציבים שלה לפני שבחרה ביהושע TBWA.