אסתי גינזבורג תוביל את קמפיין רשת תכשיטי מילר
עבור הקמפיין תקבל גינצבורג כ-80,000 דולר. בעלי הרשת: "אסתי גינזבורג מייצגת בעינינו את ההצלחה הישראלית בעולם"
אסתי גינזבורג נבחרה להוביל את קמפיין רשת התכשיטים Miller לשנה הקרובה. עבור הקמפיין תקבל גינצבורג כ-80,000 דולר ובנוסף אוסף תכשיטים אותם תבחר בעצמה.
גינזבורג 21, דוגמנית בינלאומית שהופיעה במגזינים "ווג", "ELLE", "קוסמופוליטן". לאחרונה הצטלמה למגזין בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד", שיחקה בסרט "Twelve" לצד קיפר סאתרלנד, 50 סנט וצ'ייס קרופורד ואף הוציאה סינגל לצד חן אהרוני ".
רשת תכשיטי "Miller", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, מונה שבע חנויות בפריסה ארצית.