$
קצרים

משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי יטפל בתקציב רשת מלונות טמרס

האסטרטגיה הפרסומית לשנת 2011 תשים במרכז את מותג העל "טמרס". הרשת כוללת את מלונות דניאל הרצליה, דניאל ים המלח, מלון ספא שיזן הרצליה ומלון WEST בחוף הצוק בתל אביב

שירות כלכליסט 16:2625.01.11

רשת מלונות טמרס הכוללת את מלונות דניאל הרצליה, דניאל ים המלח, מלון ספא שיזן הרצליה ומלון WEST החדש בחוף הצוק בתל אביב, שוכרת את משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי, על מנת שיוביל עבורה קמפיינים פרסומיים חדשים וינהל את האסטרטגיה הפרסומית לשנת 2011.

 

הרשת מתעתדת להכפיל
את תקציב הפרסום שלה במדיה על חשבון הוצאות שיווק אחרות. תקציב זה יכלול בין היתר קמפיינים בעיתונות, שיתופי פעולה בטלוויזיה, תוכן שיווקי, מדיה חברתית, אינטרנט, ועוד.

 

האסטרטגיה הפרסומית לשנת 2011 תשים במרכז את מותג העל "טמרס", המאגד תחתיו מספר מותגי מלונות השונים בבידול שלהם ובקהל היעד אליהם הם מכוונים.

 

ענת סטריק-דהאן סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות טמרס: "שיתוף הפעולה עם משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי יאפשר לרשת טמרס להוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית - פרסומית החדשה שלנו, אסטרטגיה זו עודכנה לאחרונה לאור הפיכתה של רשת טמרס לרשת בפריסה ארצית עם פתיחת מלון עסקים חדש בחוף הצוק בתל אביב ולקראת פתיחתו של מלון נוסף באשדוד בסוף 2011".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x