ברעם פרסום מקורי זכתה במכרז הרכבת ל-10 שנים תמורת 7 מיליון שקלים בשנה
מכרז הרכבת הינו מכרז המדיה הגדול בישראל וכולל פרסום על גבי 2,000 פוסטרים, מאות שלטים בתחנות, מעברים ורציפים, על גבי מאות קרונות ובתוכם
חברת ברעם פרסום מקורי זכתה במכרז הפרסום ברכבת ישראל ותחזיק בזיכיון הבלעדי במתחם ל-10 שנים תמורת תשלום של 7 מיליון שקלים בשנה לרכבת.
גם חברת השילוט הצרפתית JCDecaux שקלה להתמודד במכרז הרכבת. החברה מחזיקה בישראל בזיכיון לפרסום על עמודים ותחנות אוטובוס בתל אביב
מכרז הרכבת הינו מכרז המדיה הגדול בישראל וכולל פרסום על גבי 2,000 פוסטרים, מאות שלטים בתחנות, מעברים ורציפים, על גבי מאות קרונות ובתוכם. בנוסף, כולל המכרז זיכיון בלעדי לפעילויות קידום מכירות בלמעלה מ-46 תחנות רכבת בפריסה ארצית.
לדברי גיא בר-עם, מנכ"ל ומבעלי החברה "מדובר בערוץ פרסום עוצמתי בעל חשיפה לעשרות מיליוני אנשים בכל שנה. מדובר בקהלי יעד בעלי פרופיל ייחודי ואפשרות להעברת מסרים במספר מגוון של שיטות פרסום". לדבריו בתוך חודש תחל הפעילות של החברה בשטחי הרכבת.
ברעם פרסום מקורי נמצאת בבעלות גיא בר-עם (56%) וחברת אמנת הציבורית (44%), ומלבד שילוט חוצות ועל גבי מבנים בשיפוץ, החברה מחזיקה החל מ-2004 בזיכיון בלעדי לפרסום בכל נכסי רשות שדות התעופה בישראל.