LG תרכז את כל תקציב הפרסום במשרד אחד
היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון דולר בשנה - קרוב ל־18 מיליון שקל
LG ישראל עורכת בימים אלו בדיקה כדי לרכז את תקציב הפרסום שלה במשרד אחד - כך נודע ל"כלכליסט". מי שיזכה בתקציב הכולל ייקח את פעילות הסלולר של LG, המוצרים הלבנים (מקררים, מכונות כביסה וכדומה) והמסכים.
היקף התקציב המרוכז צפוי לעמוד על 5 מיליון דולר בשנה - קרוב
ככל הידוע, הליך הבדיקה נעשה בקרב המשרדים ירקוני, שמעוני פינקלשטיין, גיתם BBDO ויהושע TBWA.
כיום מחולק תקציב LG לשני משרדים: תקציב המסכים מטופל במשרד שמעוני פינקלשטיין, ותקציב המוצרים הלבנים מטופל במשרד ירקוני. לפני כשנה הקימה LG הקוריאנית חברה לשיווק מכשירי סלולר בארץ, ובחרה בגיתם כמשרד פרסום לתחום הסלולר.
היקף התקציב השנתי של LG ישראל לשנת 2010 עמד על כ־2.91 מיליון דולר, מחיר ריאלי, על פי יפעת בקרת פרסום.
ב־LG סירבו להגיב לדברים.