חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה לטישו של קלינקס
היקף ההשקעה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO נאמד בכ-3 מליון שקל
14:2806.01.11
חברת "חוגלה קימברלי", משווקת מותג הטישו הבינלאומי "קלינקס" מעלה קמפיין טלוויזיה חדש לקידום מוצר הדגל של המותג, "קלינקס לושן". היקף ההשקעה בקמפיין, באמצעות גיתם נאמד בכ-3 מליון שקל
לצורך הצילומים, שנערכו בישראל, לוהקו 11 שחקנים מלוכסני עיניים המגלמים אסקימוסים המשתתפים בטקס חתונה המתקיים בתוך איגלו בקוטב הצפוני. החתן מגיע לטקס כשהוא מצונן עם אף אדום וכואב ומסרב לנשק את הכלה נשיקה אסקימוסית מסורתית המאופיינת בחיכוך אף באף.
מטרת הקמפיין הינה לחדד את תועלת השימוש בקלינקס לושן - הטישו היחיד המועשר בקרם לחות ואלוורה להפחתת אדמומיות וגירוי באף בעת הקינוח.