פמפרס ב־32 שקל, הנחה של 50% בקסטרו
החברות הישראליות מגלות את אתרי הקנייה החברתית
האם גרופון יצליח לשחזר בארץ את ההצלחה בחו"ל? באוגוסט 2010 שבר האתר האמריקאי שיא מכירות כאשר חברת האופנה גאפ חילקה שוברים והגיעה להיקף מכירות של 11 מיליון דולר ביום אחד. ההצלחה המסחררת הזו לא נסתרה מעיני הרשתות הגדולות בארץ, שהחלו גם הן לבדוק את הזירה: בנובמבר 2010 הציעה
פרוקטר אנד גמבל ושופרסל שיתפו פעולה באתר אמא־לייק והציעו חיתולי פמפרס במחיר של 32 שקל לחבילה, והמשלוח התבצע באמצעות שופרסל ישיר באינטרנט. גם רשת H&O הציעה את מרכולתה לקנייה חברתית באתר גרופר. במסגרת המבצע נקנו 2,634 שוברים בשווי 150 שקל תמורת 75 שקל. כך גם הציעה ללין באותו אתר.