$
פרסום ושיווק

מסתמן: תקציב פלאפון יעבור לאדלר-חומסקי

שליש מהתקציב טופל עד היום בבאומן-בר ריבנאי. הרקע להחלטה הצפויה: חיזוק הקשר בין HOT ומירס, כשהתקציב של חברת הכבלים מנוהל בידי באומן

שלי פריצקר 18:0622.12.10

תקציב הפרסום של חברת פלאפון יעבור ככל הנראה במלואו למשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, ברבעון הראשון של 2011. מתחילת השנה פרסמה פלאפון בהיקף של 12.5 מיליון דולר, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. כ-65% מהתקציב טופל בידי אדלר חומסקי והיתר בידי באומן-בר-ריבנאי.

 

הרקע
להחלטה המסתמנת של פלאפון הוא חיזוק הזיקה בין חברת הכבלים HOT ובין מירס, בעקבות תהליך הגדלת האחזקות של בעלי מירס, פטריק דרהי, ב-HOT. בסוף אוקטובר האחרון הודיעה HOT כי דרהי הגיע לסיכום עם שני בעלי המניות הגדולים בחברה, לפיו יגדיל את אחזקותיו מ־45% בחברה לכ־64%. תקציב הפרסום של HOT מנוהל בידי באומן־בר־ריבנאי.

 

בבאומן ובאדלר סירבו להגיב לידיעה. מפלאפון נמסר, כי "אנו עובדים עם שני המשרדים ובימים אלה יש באוויר קמפיין לסמארטפונים באמצעות באומן, שזוכה להצלחה יתרה. אנו נשקול את המשך עבודתנו עם באומן בהתאם להתפתחויות בשוק התקשורת".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x