yellow מעלה קמפיין למהפכת הקפה בהשקעה של 4 מיליון שקל
המהלך נועד למצב את הרשת כשחקן ראשי בשוק הקפה On The Go ובקטגוריית מכונות הקפה הביתיות הקטנות
רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין למהלך "מהפכת הקפה" שהשיקה לפני חודשיים. המהלך נועד למצב את הרשת כשחקן ראשי בשוק הקפה On The Go ובקטגוריית מכונות הקפה הביתיות הקטנות.
הקמפיין כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, תשדירי רדיו, וכן פעילות שיווקית בפייסבוק, שבמסגרתה ייבחר מדי יום "שגריר קפה" של הרשת