$
פרסום ושיווק

נור מדיה וגיל טייכמן רוצים לפרסם על הר הזבל של פארק אריאל שרון

החברות מציעות לשלם 4 מיליון שקל בשנה תמורת פרסום בפארק. מ"מ יו"ר חברת הפארק: "כל יוזמה נבחנת בראש ובראשונה לאור שיקולי החזון הירוק"

שלי פריצקר 10:5614.12.10

האם הריאה הירוקה בחירייה תיהפך לשטח פרסום? חברת נור מדיה מציעה לשלם 4 מיליון שקל בשנה תמורת פרסום בפארק אריאל שרון. החברה פנתה להנהלת הפארק בבקשה להקצות את צלע "הר הזבל" לטובת פרסום, בשיתוף חברת גיל טייכמן תאורה.

 

הרעיון לפרסם בפארק נולד בעקבות חנוכיית האורות

שיצרה גיל טייכמן והוצבה בחנוכה האחרון על צלע ההר - חנוכייה שזכתה לתואר "הגדולה בעולם". המיקום המדובר אטרקטיבי במיוחד, מפני שהוא נראה היטב מכביש 4 ונמצא בלב גוש דן. בבקשה של נור נכתב כי החברה "מבטיחה להשתמש בחומרים ירוקים" ביצירת הפרסום.

 

פארק אריאל שרון הוא השטח הפתוח האחרון שנותר בגוש דן, ולפי התכנון הוא צפוי להיהפך למרכז בילויים שיכלול אטרקציות כמו אמפיתיאטרון, טיילת, פארק מיחזור ועוד. חברת הניהול של הפארק היא חברה ממשלתית עם אוריינטציה ירוקה, ופניות מסוג זה נבחנות בקפדנות על ידי כמה ערכאות, בהן דירקטוריון הפארק, מנכ"ל הפארק, ולבסוף אף על ידי השר להגנת הסביבה גלעד ארדן.

 

מ"מ יו"ר חברת פארק אריאל שרון, אסתי אפלבאום, אישרה כי פנייתה של נור מדיה התקבלה במשרדי הפארק. "החברה מודעת למיקום האטרקטיבי של הפארק ולמאפייניו הייחודיים", מסרה אפלבאום. "עם זאת, כל יוזמה נבחנת בראש ובראשונה לאור שיקולי החזון הירוק ותפיסת הקיימות של הפארק".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x