קידום משיקה זירת דיגיטל: הכנה לפסיכומטרי בפייסבוק
במסגרת המהלך החדש יוכלו תלמידי הקבוצה להיעזר במדריכים באמצעות פייסבוק ולצפות בסרטי הדרכה ביוטיוב
קבוצת קידום משיקה זירת דיגיטל חדשה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. בעקבות השקת המהלך, יגדל תקציב הפרסום של קבוצת קידום ב-20% לשנת 2011.
המהלך החדש משלב בין פעילות תוכן בזירת פייסבוק ויוטיוב, לקמפיין פרסום רחב היקף. מטרת המהלך היא הידוק הקשר עם מדריכי הפסיכומטרי של
במסגרת המהלך, מותג הפסיכומטרי "קידום לך תצטיין" בנה עולם תוכן חדש הכולל מספר מהלכים::
• אפליקציית נבחרת מדריכים - מדריכי קידום יוצגו בפייסבוק וכל מדריך יקבל גם wall משלו בו יוכלו תלמידים להמליץ עליו.
• Live TV – מדריכי קידום יתארחו מדי יום בשעה 18:00 בשידור חי בפייסבוק ויעסקו בנושאים הרלוונטים לתלמידי הפסיכומטרי כמו: מבוא לבחינה, הרגלי למידה ועוד.
• ייעוץ והכוונה – התלמידים יוכלו לקבל מידע מקצועי ועדכני באמצעות מצגות זמינות, אשר הוכנו ע"י מחלקת המחקר והפיתוח של קידום, ובהם יוכלו להשתמש חברי המותג בפייסבוק.
• קידום TV – ערוץ מיוחד שהוקם ביוטיוב על ידי קידום, יכלול מספר סרטונים של מדריכי הפסיכומטרי שיעניקו טיפים לבחינה.
• קופון הנחה מיוחד יוענק לקראת מועד הבחינה הבא שיחולק רק לחברים בפייסבוק.
בנוסף יושק קמפיין פרסום נרחב שבו נחשפים מדריכי הפסיכומטרי על גבי 1,000 שלטים בכל רחבי הארץ.
מיטל שירן הראל, סמנכ"לית השיווק ופיתוח עסקי של קבוצת קידום: "במסגרת המהלך התקשורתי – אסטרטגי החדש בנינו עולם תוכן הסובב סביב בחינת הפסיכומטרי. פעילות התוכן שלנו באינטרנט מאפשרת לכל תלמיד לחוות את עולם הבחינה ולהיחשף לתכניה, ועל ידי כך, להגדיל את סיכוייו לעבור את תקופת ההכנה והבחינה בהצלחה מרבית. אין לי ספק שהפעילות האינטראקטיבית של התלמידים עם נבחרת מדריכי קידום תסייע להם למקסם את היכולות והפוטנציאל".
קמפיין הפרסום יעלה באמצעות המשרד יהושע TBWA ואת פעילות החברה בפייסבוק בנתה חברת בלינק.
קבוצת קידום נמצאת בבעלות תאגיד KAPLAN, קבוצת השכלה פרטית מבית הוושינגטון פוסט. הקבוצה כוללת את מכוני הפסיכומטרי וה -GMAT של קידום לך תצטיין, ביה"ס לחמן בגרות ופסיכומטרי וביה"ס לאנגלית Wall Street.