$
קצרים

רגב-קויצקי זכה בתקציב הפרסום של טיב טעם

היקף התקציב השנתי עומד על 11-10 מיליון שקל. עד כה טופל התקציב על ידי משרד הפרסום GPS

שלי פריצקר 17:1702.12.10

רגב-קויצקי זכה בתקציב הפרסום של טיב טעם. היקף התקציב השנתי לשנת 2011 עומד על 10-11 מיליון שקל, בדומה ל-2010.

 

המשרד יטפל גם בפרסום של החברות הנוספות של טיב טעם – מזרע (100%) וחנות כלי הבית דומו (76%).

 

על המכרז התמודדו גם המשרדים ענבר-מרחב-שקד, גלר נסיס ודרורי-שלומי.

 

התקציב של הרשת בבעלותו של חגי שלום טופל מאז 2007 באופן בלעדי על ידי משרד הפרסום GPS.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x