$
מדיה

גמר מאסטר שף - תוכנית הריאליטי הנצפית של העשור

תוכנית הבישול של קשת זכתה אמש לרייטינג שיא של 40.6% במשקי הבית היהודיים ועקפה את גמר האח הגדול שגרף 39.1%. ברגע השיא רשמה התוכנית 45.4%

מיכל תוסייה כהן 12:3128.11.10

אינה, סמדי בומבה ואלקנה הצליחו להוביל את קשת לרייטינג שיא של 40.6% במשקי הבית היהודיים בתוכנית הגמר של מאסטר שף, ששודרה אמש. ברגע השיא בה נבחרה אינה למאסטר שף הראשון בישראל, זינק הרייטינג במשקי הבית היהודיים ל- 45.4% שהם מיליון ו-224 אלף צופים.

 

הרייטינג הגבוה
שגרפה תוכנית הגמר, הפך אותה לתוכנית הנצפית ביותר בעשור האחרון, פרט לגמר ה "פיינל פור" בהשתתפות מכבי תל אביב ב- 2004. מאסטר שף אף הצליחה לעקוף ברייטינג את תוכנית הגמר של האח הגדול, שגרף 39.1%. ממוצע הרייטינג של מאסטר שף עמד לאורך העונה במשקי הבית היהודיים על 26.9%, שהם כמיליון צופים לתוכנית.

 

ההצלחה של התוכנית, שהייתה נטולת תככים ואינטריגות אישיות כבתוכניות ריאליטי רגילות, מגיעה על רקע שידור תוכנית דומה של קשת לפני כשנה, "המטבח" שנועדה גם כן למצוא מתמודד בעל כישרון קולנארי. "המטבח" בהנחיית עזרא קדם הצליחה לגרוף בממוצע רייטינג נאה של 21%, אך לא זכתה לאותה אהדה מצד הצופים כמו התוכנית הנוכחית. לדברי המפיק אסף גיל, שהפיק את "מאסטר שף" לזכיינית קשת, סוד ההצלחה של התוכנית מגיעה מההזדהות של הצופים עם המתחרים. "להבדיל מ 'המטבח', במאסטר שף הפוקוס היה על אנשים לא מקצועיים שהיה להם חלום מאוד תמים והוא שיכירו בהם כבשלנים מעולים, כפי שבני משפחתם מתייחסים אליהם" אומר גיל. "הצופים התחברו לתום של המשתתפים ולאישיות שלהם ורצו בהצלחתם".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x